Concursul Național cu participare Internațională "Gramatica-Știința Vorbirii", ediția a X-a

Astăzi în școala noastră s-a desfășurat Concursul Național cu participare Internațională „Gramatica-Știința Vorbirii”, ediția a X-a, care a început la ora 10.00.

La deschidere, au fost prezenți dna inspectoare de limba și literatura română, prof. Ana-Maria Udrescu, din partea ISJ Vâlcea, dna Adelina Avramoiu, din partea Primăriei Municipiului, Cărbunescu Gheorghe, din partea Forumului Cultural Vâlcea, Petre Cichirdan, din partea revistei „Povestea Vorbei”, La concurs, s-au înscris 471 de elevi din școlile din județ și din afara acestuia: București, Teleorman, Pitești, Slatina, Dolj, Gorj și din Chișinău, Republica Moldova.

Simpozionul din cadrul concursului a început la ora 10.30, iar la Sesiunea de comunicări au luat cuvântul profesori de limba și literatura română din țară, dezbatandu-se probleme actuale de limbă.

Concursul s-a desfășurat cu sprijinul Inspectoratului Școlar Vâlcea, al Primăriei Municipiului, al Asociației AIDE, reprezentată de dna Adelina Florescu, al Asociației „Sănătatea se învață”, reprezentată de dna Cirjaliu Murgea Marina, SC Boromir, Diana, Agrodor, Super Mercato, Cofetăriile Theo și Zavoi.

Mulțumim tuturor celor implicați pentru sprijinul acordat în bună desfășurare a concursului și a simpozionului!

Rezultatele vor fi afișate pe site-ul școlii în jurul orei 16.00, iar între orele 16.00 și 17.00 se pot depune eventualele contestații.
Festivitatea de premiere va avea loc la ora 17.30.

Subiectele și baremele se regăsesc în linkul de mai jos:

Gramatica – știința vorbirii

Rezultate 2023:

Gramatica – știința vorbirii

Școala Gimnazială Nr. 5 Râmnicu-Vâlcea

Înființată în anul 1962, Școala Gimnazială Nr. 5 Râmnicu-Vâlcea funcționează în prezent cu 47 de clase totalizând un număr de 1021 elevi. Promovăm un învățământ de calitate, modern și flexibil, adaptat nevoilor și aspirațiilor individuale și în concordanță cu așteptările comunității.

O școală pentru toți, o școală pentru fiecare

O școală în care se lucrează în echipă, dar se acordă atenție fiecărui copil în parte.

Sari la conținut